نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی ازبکستان: ایران باید از ما بترسد!

  • کد خبر: ۱۹۵۵۸۶
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
سرمربی تیم ملی ازبکستان: ایران باید از ما بترسد!
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: ایران تیم ازبکستان را آنالیز کرده و باید کمی از ما بترسند، چون کیفیت خوبی داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، سرچکو کاتانتس در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ازبکستان مقابل ایران که امروز (دوشنبه ۲۹ آبان) برگزار شد، اظهار کرد: ما و همه بازیکنان آماده این مسابقه هستیم. همه دیدار‌ها اهمیت دارند و فردا هم بازی مهمی داریم. احترام زیادی برای ایران قائل هستم و این تیم یکی از بهترین‌های آسیاست. تیم‌ها کار بسیار دشواری برای بازی با ایران دارند.

وی دیدار با ایران را یک چالش برای خودش و شاگردانش دانست و گفت: برای این بازی نباید به بازیکنانم انگیزه بدهم و آن‌ها هر کاری انجام می‌دهند تا در این مسابقه پیروز شوند. ایران تیم بسیار خوبی است، اما هر مسابقه با نتیجه صفر - صفر آغاز می‌شود. ما اعتمادبه‌نفس لازم را داریم. گل‌های زیادی در دیدار‌های قبلی به ثمر رساندیم و من فردا دوست دارم ببینم چه شرایطی داریم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در مورد دیدار با ایران روی چمن مصنوعی ورزشگاه بنیادکار تاشکند بیان کرد: شاید مشکلات کمی با این مسئله داشته باشیم، اما «اوکی» هستیم. بازی روی زمین چمن طبیعی و مصنوعی تفاوت زیادی دارد. من قبلاً در زمین چمن مصنوعی شکست خوردم و تجربه بدی از این چمن دارم! با این حال فردا روی زمین خوبی بازی می‌کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کاتانتس درباره تفاوت بازی با ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، نسبت به دیدار خرداد ماه دو تیم در تورنمنت دوستانه کافا خاطر نشان کرد: آن یک مسابقه دوستانه بود و جدی نبود. باید ببینیم فردا چه خواهیم کرد. دیدار‌های انتخابی جام جهانی کاملاً متفاوت است و فشار متفاوتی به بازیکنان وارد می‌شود. بازیکنان تیم ایران سال‌ها کنار هم بازی کرده‌اند و عمدتاً با سیستم یکسانی بازی می‌کنند. آن‌ها می‌توانند شما را مجازات کنند و فردا باید بی‌نقص بازی کنیم.

وی با تمجید از خط حمله تیم ملی کشورمان تصریح کرد: آن‌ها بسیار خطرناک هستند و معمولاً با دو مهاجم بازی می‌کنند که نام‌شان را بهتر از من می‌دانید. وضعیت تیم ایران را بررسی کرده‌ایم و می‌دانیم این تیم وینگر‌های بسیار خوبی دارد. آن‌ها نیز تیم ازبکستان را آنالیز کرده‌اند و باید کمی از ما بترسند، چون کیفیت خوبی داریم. فردا بازی دیگری پیش رو داریم و باید ببینیم کدام تیم شرایط بهتری دارد.

سرمربی تیم ملی ازبکستان با بیان اینکه بازی با ایران باید یک چالش برای ازبک‌ها باشد، اظهار داشت: اگر در این مسابقه شکست بخوریم، اتفاقی نمی‌افتد و بازی‌های دیگری پیش رو داریم. همچنین خوب است که ایران را ببریم، اما ببریم هم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و بعد از یکی دو روز، زندگی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->